Harry Potter

Author: .:: ApiSBudaKBaiK::. / Label:


Salam Perkenalan.........

nilah citer yang paling mula2 aku minat nak tengok,, waktu tu hermione memang comey sangat..
ala biasa la budak2 kan... hahaha...

lepas tu aku beralih arah ke novel dia pulak, wah3...
tapi apa yang dapat aku bandingkan disini adelah... jengjengjeng, saspen je...
cite n novel, bes lagik membaca novel..
tau x sebab ape????

  1. Novel tu bahasa malaysia, so aku memang paham sebab aku orang malaysia.
  2. Jalan cite novel senang paham.
  3. Filem, citernye aku x paham sket sebab bahase omputeh. huhuhu...
  4. Filem itu umpama tergantung2, wuahaha. macam ala2 saspen je pastu ngeh3, tensen tol..

Itulah sebeno2nye... haha.. sape yang ada minat cam aku ni silakan komen yer, jangan malu2, tapi kalu tak malu tu xpayah la ye tak??? motif??? ngeh3....

0 umpatan atau pujian:

Catat Ulasan